7 September

Och så var det helt plötsligt Höst.. Och jag SUGER på at uppdatera..  Men ska fan försöka hålla igång igen... 
(?) hmm blir nog skit bra de här haha..
Får väll se om jag lyckas.

Sitter hemma hos min babe nu i alla fall.. Lillbrorsan e på g upp han ska hjälpa mig att få hem min tuuunga tattoo väska typ haha.. :P
Sen blir det hem och Kirra middag åt mor min, lillebror och hans lilla fröken söt :)
Blir Pasta Ala Emily.. nått sånt i den stilen ;D  Haha Saknar blogg bilderna ja jämt la upp.. ska bli bättre på det!

Btw... Är på så sjukt jäkla bra humör.. Har vart det i flera dagar nu.. 
Bort från deppritioner och panik ångest.. till ett liv fritt från dryga sittuationer..  Bara va HAPPY!!!  Men det är fan tack vara DIG

Ha en toppen förmiddag! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0