13 September

HAR INGEN MOBIL!

God morgon.. aa eller god efter middag typ..
Vaknade av att klockan ringde på mobilen för skulle ringa och väcka Alex..
Och SJÄLVKLART så har Tele2/the phone house Fittorna inaktiverat mitt Sim-kort.. Efter alla dessa om och men..  Så det blir till att ringa och fucka ur ordentligt på dem...  Får försöka införskaffa mig ett kontant kort så länge ..tills allt ordnat upp sig. Shit känner mig helt handickappad utan min mobil..  WAAAAA!!!!
INGEN rolig start på dagen..
Blir till att ta ut aggritionerna i pennan idag.. konstigt nog fungerar det.. Och det blir alltid bäst att Rita när man är arg eller nått.. haha

Lisa kom hem från Italien inatt.. Så ska försöka få tag i henne idag.. Pussas en stund med henne typ haha :D
Annars händer det fan inte mycket idag.. Ska försöka att ta de lungt.

Det Vräker verkligen ner utanför fönstret.. Så har ingen lust att gå ut.. :/ Räcker med att ja vart Ute med Donna och blivit typ dyngsur. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0