Söndag.

Vaknade lite smått av att ja fick världens puss av baby innan han och wenker drog och Målade vid väggen kring 10.30 imorse typ.. :P
Så vaknade i lugn och ro helt för mig själv.. :P  Nåra timmar senare kom dem tillbax.. Och de blev istortsett till att kasta på sig ytterkläderna och prommenera till station för att hinna med bussen hem..  Alex skulle dra till Jobbet och ja skulle hem till Mammii...   :) 

Så nu sitter jag uppe hos världens bästa Mammii och funderar på vad jag ska hitta på en söndags kväll(?)  Hmmm??
Det blir i alla fall till att knata upp till Centrum och kirra skräpmat till mig syrrorna och mammii.. :) 

sen vette fan.. Ska nog dööö till nån film ett tag sen...  :)  Ingen ork efter går(dagens) jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0