Igår var det Torsdag.

Kom hem från baby runt 12.30..
Slog Min lilla y-berfjant Josephine en pling när ja kom hem..  Och en timma efter det satt vi på bussen på G ner till Centrum.  Blev Systemet.. Och typ glo runt litegranna. :)

Efter några spenderade timmar där.. Kom Hennes mor och plockade upp oss med bilen.. Och så drog vi upp till Arlandastad för att käka Middag :)  Skrattade en hel del åt fjanten <3<3<3 När hon små tjaffsade med sin mor haha..  Nästa gång my dear.. lägger jag upp en video på er två ;) HAHAHA :D

Efter att vi käkade.. Droppade dem mig hemma hos min Mamii..
Tog det lungt resten av kvällen typ.. Och sen mötta jag min Underbara Alex.. efter att han slutat jobbet. :)

Haft en riktigt bra dag. :)


(Bilden åvan  har dock några år på nacken.  Hmm tagen typ 2006 -7 (?) )





Hahaha fick ett QUIZ - Spel för att jag drog upp Leget innan hon i kassan han be om det. *BLINK*



Det blidde en Jacob's Creek Rosé och en Wild Strawberry Sparkling ifrån Systemet.



Yammiii..  Lätt att dem här två TOPPAR listan över mina favoriter på hyllan!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0