Ajjje...

Tisdag... Det regnar ute.... URSHA..
Har 4 jääävla visdommständer på g upp..  Och Helvette vad ont det gör.. SHIT.. kan fan knappt käka nått. (GLASS(?)) Ajjje...
*Ledsen*
Som tur är växer dem i alla fall RAKT.. så jag slipper dra ut dem.. men de gör ont nu när dem tränger sig upp.  :(

ALVEDON och typ Bedövningsmedel för halsen.. haha ALLT fungerar bara det inte gör ont..

Blir en lugn dag idag..  Hade tänkt typ Visa det nya i höst garderoben jag införskaffat mig under dem senaste månaderna.. har varit jäävligt dålig på att uppdatera sånt.. :/

Sen blir det middag med lillebror och Emelie.. och sen när baby har slutat jobbet, så ska jag hem till han :) <3
Blir nog bara en myskväll <3  fast de är inte så bara.. LOVE IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0