29/10-2010

Godmorgon!!! :D
Det är Fredag.. Ursha vad skönt..  Kom hem från min underbara Tokis för ett tag sen..
Ska försöka sova en stund.. vart vaken sen 06.00
Pallar inte vara trött hela helgen..  Moste se till att jag inte stup deckar av att enbart öppna Rosé flarran.. haha
Ikväll blir det nog bara mys.. (men det är ju som sagt Fredag.. så man vet ju aldrig riktigt vad som kan hända)
Ska iväg till systemet sen igen haha..  Och så ska jag hämta hem min enormt saknade lilla Vovve.. :(  Stackars liten.. hon moste ju fan tro att jag gett bort henne eller nått :(    Men är sammtidigt tacksam över att Ketty och Anders (Lisa's Mamma & Hennes Sambo) kan ha henne när jag jobbar och så.. :/  Bättre det än att hon får ligga hemma stackarn helt ensam på dagarna.  :(
Nu har hon vart borta i 2 heela veckor.. så jag MOSTE hämta hem henne idag.. Går under annars.

Får se om jag ska kasta lite INK på några av grabbsen senare idag också. :)


Ska i allafall till Alex ikväll sen.<3
(I realy love you.. Underbara Karl-jävel<3<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0