Torsdag 25.e November

Torsdag och snart ÄNTLIGEN helg.
Sitter på jobbet just nu men har rast... Har vart inne hela förmiddagen och Jul-Pysslat med Kidsen *WEEE*
Håller på med ett jätte fint vinterlandskap. (Ska försöka ta en fin bild sen) Saknar min Alex nå sjuuukt mycket idag :(  Verkligen LÄNGTAR efter han.. Usha :( Även fast det inte va så många timmar sen vi sågs.  hatar att va utan min älskling*Snyft* 
Annars är det en riktigt bra dag faktist :D Det snöar fortfarande ute och de gillar vi :'D  IIIIHHHH
Ska käka Lunch kring 12.00 och efter det blir det på me täck-brallorna, mössa och vantar och sen ut och KASTA mig i snönn me kidsen :D  LOVELY!!!!
Slutar 16.30 idag..  så ska bara hem och ta de lungt sen. Är dock Gaaaalet trött så blir nog en POWERNAP och sovabort resten av kvällen typ. Får se dock om jag tar en titt förbi Bryggan med Emelie ikväll eller inte. :)  Min baby ska ut med en arbetskollega ikväll så kommer inte se han fören jätte jätte sent ikväll sen :(  Men men Jag kommer förmodligen pussa sönder han sen ändå :D tihiii *Blink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0