SnöKAOS

Hemma igen efter att ha jobbat ett par timmar på min underbara förskola.
Snökaos utanför..  Brrrr va kallt att promenera 10min från bussen.. men men njuter verkligen av att det kommer mer och mer snö nu. LOVE IT!
Tycker det är så förbannat mysigt när det är grymmt mycket snö ute.. och då menar jag ungefär att jag vill ha typ sisådär 3-5decimeter snö. IIIHHHHH
Nu blir det till att ta en powernap till en film.. och sen försöka kasta i mig nått att käka.. och sen ska jag iväg och träffa min underbara!
Den här veckan har också gått läskigt fort. och snart är det Fredag igen. *Längtar*
Imorgon blir det jobb från 8.30-16.30..  och efter det så blir det nog bara lungt :)  Fredag däremot jobbar jag 11.00 - 17.00 och efter det så blir det till att stressa hem.. byta om.. piffa till sig... för att möta älsklingen på station och ta tåget in emot stan. :) Där blir det middag och senare ett par glas på Fridays i think..  Kommer bli såååå jäkla mysigt. Bara sticka iväg över kvällen och bara fokusera oss på varandra och inget annat. *UNDERBART*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0