Kakao

Tisdag 23.e November 2010
Kom hem från baby för dryga 2timmar sen. har pillat med naglarna ett tag.. bytte ut det rosa emot svart *Känns mer som jag* haha
Just nu njuter jag av ett glas varm choklad.
Mycket ljud i bakgrunden så ingen lugn och ro direkt haha.. Hundfan som skäller hejvillt för att småsyrrorna nyss kom hem. Mamii som strosar runt och fixar sig inför kvälls jobbet... Lillbror och hans flicka som pendlar mellan köket och deras rum.. och Spotify som skriker "P!NK - Raise your glass"

Men men njuter av att ha världens bästa familj *BLINK*

Ska kila upp till affären om ett tag och shoppa lite inför kvällens middag. :)
Sen blir det nog till att dö till en film eller nått. och sen ska jag få syrrorna att storstäda sitt rum.. medans jag själv ska försöka ta en sväng om med dammsugaren.

Senare ikväll sen kring 22.00 kommer Min älskling hit. :) *KYSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0