Happy

Måndag:
Haft en bra helg.. Spenderat den med världens bästa Alex. <3
Och igår (söndag) var nog en av dem bästa dagarna i mitt liv haha..     Va på topp humör precis hela dagen. Hade en toppen Söndag! :)

I Fredags blev det bara lungt.. några Aquatini och lite musik sen somna vi typ..
i Lördags va vi furst hos Alex Mamii och Käka middag.. sen drog ¨kte vi till Kista och såg nya SAW 3D  (den va riktigt bra) lite äcklig bara haha.  Men de e bara HÄRDA igenom film fan haha :D

Va dock besviken på att det knappt va nån 3D effekt.. men men den va bra i alla fall :)

Nu börjar dagen sakta lida emot sitt slut..  Min Älskling är och jobbar.. Och jag ska över till min pappa om en stund och spendera lite tid med honom. *Händer dock välldigt sällan* (synd faktist)

Ska hämta min SAKNADE vovve som vart borta i över 2veckor nu.. :(
Sen ska jag och lill-Sessan avsluta dagen hon Baby!!

Hoppas ni haft en bra helg.. och en bra Måndag. :)
PUSSS


Kan inte beskriva i ord hur lyckan sprider sig just nu..
En bild säger mer än tusen ord (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0