11 November 2010

Godmorgon sockertoppar :)
Kom precis in från att ha varit ute på en walk med min lilla sessa :)  Brrr kallt ute fan :O
Men vinterjackan är PÅ!  Så de underlättar haha :D 
Grabbsen drog precis iväg och skulle Gymma.. Så jag får väll se vad jag hittar på för bus nu när dem inte är hemma *Blink*  Nääe råh :D haha
Är grymmt nöjjd med mitt hår faktist :D Trode alödrig att det skulle bli såbra som det blev haha.. Men shit va mina ögon syns ännu mera nu haha.. :P

(Tack btw för alla underbara kommplimanger över min nya look)

Blir en lugndag.. skulle ha dragit in till stan på föreläsning angående ett jobb jag sökt.. men fick ett Mail om att det har blivit flyttat till i slutet av nästa vecka.. så får väll se om de dyker upp nått annat eller om de blir det.. :)
Får se vad som händer och sker sen ikväll. :)  blir förmodligen myspys med älsklingen min!!!

Ha en toppen Torsdag :D 
Imorrn är det HELG!! ;)   KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0