Typ 17:30

Sitter på Jobbet och sista ungen har precis gått..  Jessica ska hämta mig vid 6 så jag stannar kvar ett tag till. :)
Blir en mys fika i solen med henne.. och sen kommer Josse hem från Sin lilla Kryssning. Hon skulle kika förbi mig.. och förmodligen blir hon kvar över natten.
Så får se vad vi hittar på. :)

Annars har dan varit helt okej..  Fint väder.. men det VRÄKTE ju ner en stund kring lunch-tid
Så det blev EN enda vattenpöl på dagisgården.. och självklart så flockades ju ungarna just kring och I pölen.. haha Men den va borta på typ 30min.. efterso flera av dem SATT i den.. hahah :P

Men men.. Dem är Charmiga ändå mina små skit-grisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0