Söndag.

Det är söndags kväll och ligger i sängen  och skriver av mig lite.. Denna helg har bara varit slapp typ..
I Fredags hade jag och Josephine bara mys dag. Vi tog en tripp in till stan och strosade omkring.. Tog en mystripp genom hela upplandsgatan och sen gamla stan.. och avslutade med en god middag på Mongolien BBQ *Yammii*..  Efter det så åkte vi raka spåret hem till mig och plöjde filmer..  Tills vi va så pass trötta att vi tvärslocknade båda två. (skönt med en chill Fredag bara)
I går (Lördag) tog vi det lungt hela dagen typ.. pillade med naglarna och zappade på TV'n
Senare kring 23.00 gick vi ner till station där vi skilldes. Hon drog hem. Och jag drog upp till Wenker och Jocke.. där dem låg och glodde film och väntade på att The one and only *Alex* skulle komma hem från Paris. :)
Han trillade in genom dörren typ vid 00.20 och va lite på lyset. haha. Sötnosen själv asså.. haha
Så sov kvar där.. Och sen gav han sig av till Paris igen idag.. :(  


Dumma!!..


Men glad för hans skull att han fått lägenhet och jobb i paris.. Skulle inte direkt tacka nej till den lyckan.  Men saknar han som fan redan..  <3

[Hoppas seriöst du får det riktigt jävla nice där nu Beijbi. Pussar i massor]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0