Fredagen

Fredag: Lisa och Lotta skulle till Jakobsberg.. så jag åkte med dem dit.. och tog tåget emot Bålsta.. för att åka till Michaela. Hon plockade upp mig på Bro station.. och så gled vi till henne en stund.
Tog en sväng förbi Kungsängen också.. upp på Gräddhyllan.. och spanade in hennes pärons nya kök..  ÅÅÅÅÅH jag är "inte" alls avis. *Host*

(klicka på dem små bilderna för större format)

Hade riktigt mysigt ute på gräsmattan i solen. njöt verkligen av värmen.
Köpte mig en massa BLUE KELD - Persika flarror. det är nog fan det godaste mineralvattnet jag smakat.. sjukt gott verkligen. riktigt sommar sött.

Solen i ögonen!

Donna ligger och rånjuter av solen och tennisbollen. ;P haha sötisen min

Fredagens Outefit.
Blev jeans-shorts,  randig tunica, svart liten cardigan och en Pión (blomma) i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0