Tisdag 22/6-2010

Just nu ligger jag i sängen med samsungen i knät och bara tar det chill.. Funderar på en powernap samtidigt som jag lyssnar på Enrique Iglesias på spotify.
Har varit inne i Kalmar idag och strosat omkring lite granna. Lukas kom ju btw hit igår. så det är nice det också.
Vädret idag är väll sådär. det regnar inte och är nästan helt vindstilla/varmt men solen skiner inte.. det är lite små grått.. men längs med horisonten vid havet så är himmlen klar blå. så ikväll blir det nog riktigt fint väder.
Vi fårla se.  Hoppas det är fint väder imorrn bara..  För vi har planerat att glida ner till Rivieran igen och STEKA. Men färgen tar här nere i alla fall. blir bara brunare och brunare för varige dag som går. Och det är INTE direkt helt fel.
Blir nog till att grilla ikväll beroende på om det spricker upp eller inte. får se.
Ska försöka Powernapa nu. men jag kastar in ett inlägg sen när jag vaknat igen :)


PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0