Måndag 21/6-2010

Just nu: Sitter vid matsalsbordet.. med Samsungen framför mig.. Medans Josse sitter och RIVER sönder mitt hår.. haha (hon gör inbakade flätor på mig ;D  Ska lägga upp en bild så får ni se så fort hon är klar :)
Ska ta en promentror jag.. ner till Klinta och lägga sig på stranden eller så går vi bara en lång promenix längs kusten och bara njuter!
Kan inte beskriva med ord hur underbart detta är asså. Det är nå sjukt!!  Vill inte hem nån stans. Inte nu och fan inte sen häller haha...  Har en vecka kvar här så det klagar jag INTE på.
Som det står på Skylten när man kommit över ölandsbron. [Välkommen till solen och vindarnas ö]  SÅ SANT!

säger bara UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0