Tvätta mobiler

Igårkväll skulle jag, lisa och Josse tvätta i tvättstugan.
allt gick som det skulle tills vi hör ett konsigt ljud.
Josse skriker: Det ringer nån stanns. Men så ringde min mobil samtidigt så vi ignorerade det andra ljudet och trode bara att det var min lur som ringde.
När vi gått upp till mig igen för att vänta på tvättmaskinerna.. Så hittar Lisa inte sin mobil. Och undrar vart fan hon kan ha agt den. Hennes första tanke var att hon lagt den på fönsterbrädan när hon färgadehåret.. Och att nån tagit den eftersom fönstret va vid öppet.
Så hon va grymmt irriterad.
Efter dryga 40min drog vi oss tillbax till tvättstugan och Lisa hoppades på att mobilen skulle ligga i tvättmaskinen. Så hon åtminstonde kan rädda simkortet/minneskortet. Och självklart.. Titta(Bilderna) hahahahaha mobilen låg i tvättmaskinen. Och Jisses vad glad hon blev. Tror aldrig jag sett nån så glad över att ha tvättat sin egen lur nån gång haha..  Men visst särruh... simkortet gick att rädda och Lisa hade en ny lur innom en timma haha.

SJUK kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0