På vägen till jobbet!

Suck vad trött jag är asså.. helt sjukt vad jag är sliten efter denna helg..
Lördagen började i alla fall bra men slutade i kaos.. behöver inte gå in på vad som hände.. dem som bör veta vet redan.. så det är lungt.  Annars har helgen varit bra..  :)
Sjukt varmt ute också.. Jävla typ Tailand väder..  34+ i skuggan igår..  Det va an +47 i solen p josses baksida igår.. haha SJUKT!!!

Men nu är det Måndag och det är hyffsat varmt redan nu det är +24 och klockan är 17.15 typ.
Har inga planer alls idag. Ska nog SOVA. i alla fall om ja känner mig så här sliten när jag kommer hem från jobbet.  behöver typ ett 12timmars sömnpass för att klara av veckan.
Ursh detta är fan inte kul.

Tänkte passa på att säga att du betyder sjukt mycket för mig finaste! I Love you!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0