My reality

Jag må leva i min egna lilla värld.. men det gör mig inte till en sämre människa.
Jag har knappats några fienden eller ovnner.. Och jag försöker inte dra till mig sådanna häller.
Jag är bara jag!
Och det står jag för. UNIK kallas det!  Jag har koll på mitt liv och jag vet vad jag säger/gör. Men fine jag är inte perfect heller... Alla människor gör misstag/snesteg ibland. Man kan inte vara perfect för ingenting.. 
Jag älskar mig själv och ser inget fel med det.  Lite väl mycket "princess" maybee?  men vafan gör det!
Jag är jag.. och ingen kan få mig att ändra på mig. 
Älska mig för den jag är... Annars har du fan ingenting i mitt liv att göra! Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0