Måndag 13Juli

Godmorgon sweeties.
Är fan lika trött idag som jag va igår. Fattar fan inte.. det MOSTE vara hettan asså. nå sjukt.  Klockan är strax 6:10 och jag sitter på bussen nu i korta rosa shorts och en svar T-shirt som är öppen längs med hela ryggen! NICE
Och det är varmt. Det är +25 grader ute. sjukt skönt för att vara så här tidigt idag igen..  Blir till att Jobba skiten ur mig idag igen *NOOOT* steka på dagisgården.. haha  jävlas med vatten kolegerna. hahaha.
Ärsh då  det blir nog en bra dag idag också.. Slitet dock.. men vafan.
Enligt SMHI skulle det fan regna idag(?)  Men vart fan är det regnet :P???  Jag ser inte ett moln på himmlen.. men ja skulle fan inte förvåna mig ok det typ VRÄKER ner sen när jag ska hem eller nått.. bara för att jag inte har varma kläder med mig haha.

Shit vad jag vill att 3veckor bara flyger fram nu.. Så du kan komma hem Beijbi.. I fucking miss you!!!
Har fan vart utan dig i evigheternas evighet känns det som.. men snart är du tillbax hos mig igen :D  IIIIHHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0