Annorlunda förskola.

Är på jobbet .. har rast. är sjukt varmt ute.. så vi är inne en stund nu. Vila med lite sagoläsning... Fast ja smet iväg på rast  30min.. SKÖÖNT.
Är fortfarande trött som fan..  Så får se om det blir GODNATT direkt när ja kommer hem eller inte.. Suck  Men men... Värmen tar kål på mig..

Vi är 3 förskolor här i grannskapet.. Och idag slog vi alla 3 ihopp.. Så vi ska va tillsammans i 4 veckor här på Munkebo förskola nu när det inte är så många barn.
Hos oss på St:a Gertruds förskola gör vi lite som vi knner fört.. Och har våra egna ideer och på hitt...  Vi har tex: buffé med massor att välja emellan både frukost och lunch , och att baranen själva tar maten/ dukar undan och skrapar av tallrikarna efter maten.. samt att vi sover med dem minsta barnen före lucnchen. och det är helt tvrtemot.. här på Munkebo..   haha så det känns lite knasigt.

2pålägg till frukosten och maten direkt på borden.. :/  Weerdooo.. hahaha men men va ska man göra.. :P Det är bara att följa med i deras spår.
Men den andra grannförskolan Graniten är likadan som munkebo istortsett.. det är bara vi som är unika :)

Nu är min rast snart över. så ska nog smita ut på baksidan ett tag.. sen fortsätta jobba... Slutar 16.00 idag så får se när jag kommer hem.. och ifall ja inte skriver nått mer alls idag så är det för att jag slocknat  och då lär ja sova heeeela natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0