Ni vet!

Det är självklart att jag är besviken och ledsen.. men Jag förstår samtidigt att ni gjort rätt. Jag vet att ni aldrig skulle utsätta mig för någonting som skulle skada varken mig eller min omgivning. Och det är väll inte det att jag HATAR någon utav er. men jag behöver liten tid att få tänka. Och det vet jag att ni också förstår? Jag surar inte i evigheter och det vet ni om?  Så efter egna tankar och slutsattser så har jag kommit fram till att det vore bäst och vi sågs och redde ut det här.. så jag kan se er i ögonen.. och slippa Vara arg innombords hela tiden.
Jag har kännt er i över 10år..  Det går lixom inte att bara blåsa bort er..  Ni betyder ju fortfarande för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0