Helgen

Helgen har väll vart hyffsad..
I Fredags Blev det bara lungt.. Va hemma med Bebi och mös. Somnade hyffsat tidigt.
Sen igår (Lördag) Va Bebis föräldrar här på middag sen kom Michan och Freddan över.. Och de blev bara lungt.. Små drack lite och så. Sen fick jag grova migränen och blev fan näst intill spyfärdig.. så det va bara till att krypa ner i sängen efter 2 alvedon...  ursh ursh..
Men mådde i alla fall bra när jag vaknade idag. :)  Så käkade Lunch ihopp med Bebi och Michan.. Sen har det typ bara blivit film idag.. Bara myst och haft en riktigt slappdag...
Blir nog bara mera film nu innan sängen.. Sen sova.. Ska ju jobba imorgon så ska försöka att inte va uppe så länge.
Veckan blir nog bara lugn.. Jobba jobba jobba och sen blir det väll Gymma lite smått också.. Annars finns det inga direkta planer. LÖNING på Onsdag.. Så Ska köpa mig lite tyg och piffla ihopp min egen klänning som ja ska ha på min 20års dag.. Om ja lyckas.. Annars åker ja fan in till stan eller nått och köper mig en haha.. beorende på hur det går...  Men de ska nog gå bra :D
Kan ju säga att jag längtar som fan.... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0