En månad kvar till 20

Mitt i natten... och kan inte sova... har inte haft nått internett så har inte kunnat skriva på några dagar..  Men förhoppningsvis är jag fitt for fight med knappandet och fotandet igen..  
Jag har en månad kvar till 20 så det känns riktigt nice.  Allt flyter väll på som vanligt..   Inga direkta fel som har uppstått. haft en mysig helg.. vart med Alex istortsett hela helgen.
Fredag:  Drog jag hem till alex och Christoffer. Sen kom linnea och Denise förbi och vi satt och drack lite vin och hade det mysigt.. 
Lördag: Michan och Fredrik kom över på Middag och senare kom Denise Therese och johanna förbi.  hade också rätt trevligt.  Drack lite lätt och kvällen avslutades med lite Guitarr Hero. :)
Söndag: Inte gjort ett jävla skit...  bara slappat hela dagen.. sånt man gör en söndag.. haha men det är grymt skönt att bara få unna sig att slappa på soffan också.  har bara legat och myst med Donna, och glott film heeeeela dagen!

Imorgon blir det till att SOVA ut kan jag ju lungt säga.. jobbar inte så kommer bli grymt skönt. haha
Ska nog dra och gymma med Josse imorgon.. Men vi fårla se :)
Får se om jag kilar förbi Michan i Bro också.

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0