26/1-2010

Tisdag.. Sitter på jobbet och har rast.. 
är rätt livat idag.. Nästan alla barnen här.. Och det leks för fullamuggar..
Har Målat med dem minsta idag.. Och skapat våra små konstverk..  i Blått och glitter. (kommer bilder när jag kommit hem)
Är inte så speciellt trött idag.. men känner mig ändå rätt hängig.. Har ont i ryggen.. Suck
men men vad ska man göra åt saken.. får be Bebi kliva på min rygg ikväll eller nått . Så helvettet försvinner.. haha
Ikväll blir det bara lungt.. Bebi ska träna... Så blir nog inget speciellt som händer ikväll.. Kanske ska ta mig ut och åka Skridskor.. Men får se hur kallt det är ikväll.
Weee det är 15 dagar kvar tills ja fyller 20.. känns riktigt bra :D

Hoppas ni får en toppen dag...
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0