14/1-2010

Är rätt tomt i huvudet just nu.. Jag varken känner eller vill känna några tankar..
Men samtidigt så känns det mesta så jääääkla bra just nu.

Utan er i mitt liv kommer allt va så sjukt jävla bra.. Och jag är fan tacksam över denna insident.. för nu vet jag precis. På ett sätt, hjälpte ni mig att få fram mina innersta kännslor..  
Jag vet nu vad jag vill med livet..    Och genom allt detta har jag förstått att starka långa vännskapsband kan klippas av och aldrig mer sys ihopp.. Jag är tillräckligt stark för att inte sy ihopp dem igen. Jag står för mina beslut och detta gör mig bara mer glad över att denna incident hände..   För nu vet jag vart stenar ska placeras om jag säger så. :)


(I'm HAPPY)


PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0