5/2-2010

FREDAAAAAAGGGGG!!!!!!!!!!!!
Sitter på Jobbet och har en riktigt bra dag :D (I LOVE MY WORK)
Slutar 15.00 idag.. så Ska hem och fixa mig i årdning.. Sen ska jag hem till Pauline och fira hennes 20års dag ;)Lär bli riktigt trevligt.. Hoppas på en lyckad kväll...  Men ingen tvekan om saken kommer bli nice .  Ska möta Amanda på station.. tror Bebi kommer skjutsa oss. (Snällaste i världen) älskar min bebi <3<3<3<3<3<3<3          Lördag blir nog lungt.. kanske ska kila över till Pärchie och Jojsan och fira dem också.. men får se..   Moste ialla fall in till stan och fixa mig en klänning till min 20års fest.. haha fan alla fyller 20 nu i februari tycker jag...
men de e nice.. :)

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0