Right here, right now


Ligger däckad i sängen och mår helvette..  (hatar att va sjuk) har lyckats åka på nån jävla äckel förkyldning som typ inkluderar hosta och grymmt ont i halsen. *Pest och Pina*
Ursh fy och blää.. vad jag hatar detta.. :(  Och speciellt när man mår så dåligt att man inte ens orkar gå upp från sängen :(   SKJUT MIG eller nått...  Gaaaaaah....
Min underbara Karjäkel jobbar ju så.. kan inte krypa in i hans famn juat nu häller..:/ Dumma.. :(
Men men,... det är Fredag imorgon.. anledningen till varför jag inte skrivit under veckan också..är för att ja har jobbat och pysslat med annat.. mått dåligt hela vecka också så..:/ 

(
Ska kasta upp lite bilder från förra helgen också. Va ute och käkade i stan med min älskling i Fredags.. Och i söndags va vi hemma hos hans Mamii och käkade och hade lite Första-advents mys. Sen va vi på bio i Kista och såg Nya Harry potter & Dödsrelikerna Part: 1 Hade en UNDERBAR helg med min baby :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0