22 December

2dagar kvar till julafton. Sitter på jobbet och huttrar för det är så kallt... ute är det -23 grader.. och inne är det dryga 18,5+
är på jobbet.. Har rast.. och det är en rätt lugn dag idag. 16ungar av 42 allt som allt idag. :)  NICE!!
Så det är rätt lungt.  Snart dags för Lunch och sen hoppas jag att timmarna rusar förbi.. så ja får åka hem..  slutar dock inte fören 16.30 men men...   Saknar min Alex <3 :(
Ska packa ihopp allt inför Julafton ikväll..  Jobbar 8.00- 15.30 imorrn sen kommer älsklingen och plockar upp mig med bilen och så åker vi direkt till hans Mamii. :D  Ska spendera kvällen/natten där :)  För att sedan vakna upp till en underbar Julafton tsm med Baby och hans familj. :) Första gången jag firar Jul annan än med min familj. Ska bli mysigt. :D
Senare på julaftonskvällen så åker vi hem till min moster där mamii, syskon och kusiner är :) Och mysa vidare med dem :)

Har fixat ett jätte fint rött siden band åt Donna också som hon ska ha knutet kring halsen. :D En stor fin röd rosett.. riktigt Jul-Fin IIIIHHHHHH
Ska försöka ta en massa fina bilder också så jag kan trixa en del också :) Tar med min min Blogg data och kameran så ja kan hålla mig uppdaterad :D  Tihii *Blink*

Ha en toppen fortsatt Onsdag i kylan!  PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0