Pusselbitar

Drömbilden krossas blir pusselbitar. Men livet är långt och jag tar mig den tiden. Har tittat bakåt på allt som jag saknat, Men blickar nu framåt på ljusare dagar. Bitarna många jag skll hitta dom alla, men klamrar mig fast jag är rädd för att falla. Det här är inte mitt liv jag är värd mycket mer. Kommer inte ge upp fören allt är komplett! Jag vet att det går för allting är möjligt. Men min sol har försvunnit och mörkret har vunnit.. Det enda jag vill göra är att skingra på molnen. Hör mina ord och jag vet nån förstår vem. Vet att du finns där och vet att du hör, vet att du lyssnar så hör nu min bön. Jag ska nå mitt mål å jag kommer ge allt, Och förhoppningsvis faller bilden på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0