Tequila Sunrise

Fredag = Lisa, Jessica och Parre..
Förade hos mig.. med Cider och Tequila Sunrise ;)  Och sen blev det "Triangeln" Hade rätt kul faktist.. tihiii..

Idag blir det nog till att RENSA med stora bokstäver... min garderob.. som ser ut som självaste HELL.. haha
Så får se hur det går.. med lite hjälp utav Josse och lisa.. haha
Ska fan lägga upp före och efter bilder så förstår ni vad jag menar med HELL.. *Blink*

Just nu tror jag bara att jag ska fucking DÖÖÖÖÖÖ i soffan till en film.. och bara njuta av att det är Lördag.. tihiii..
Ligga och Gosa med Donna på bröstet.. och klia henne i nacken.. De tycker min lilltjej om. <3

Så jag återkommer med bilder och nya uppdates efter min powernap ;)
Have a nice day bitches!!!!
PUUUUSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0