Home in the sun...

Kom precis hem från jobbet typ :)
Pratade med alex nyss :D  Han är i Falun på intensivkurs till körkortet. 
Haft en toppen dag på jobbet.. varit ute i solen, HEEEEEELA dagen. Fick skjuts hem av Kantsu också.. så slapp sitta på bussen ;P  tihi..
Jessica kommer och hämtar mig när som hällst...  Ska ju ner till centrum en stund. och sen blir det vidare till pappa.. Ska hämta massa gamla bilder från hans dator.. :)   niiiice!!!!!
Får se om jag hittar några skojj bilder att lägga upp sen ;P haha
Sen ska vi till Ica/posten - valsta... har fått ett paket från H&M  Tihiii :D
Undra vad det kan vara *Blink*  maybee Jackan jag beställde för typ en månad sen :P haha
Hope so ;)     Visar er sen när jag har kommit hem.. PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0