19 April

Måndag igen..  Började 06.30 idag... Har rast nu och slutar 14.00 Så det är rätt skönt att sluta tidigt. :) Är ju strålande väder ute, så ska nog gå en lång promenix med Donna när jag kommer hem.
Ska möta upp Josse sen också... Chrille är borta hela kvällen så blir till att Käka middag med Josse och sen tror jag nog att Lisa kommer över fram emot kvällen..  Så blir det Film mys. :)

Fobi!!
efter vulkanutbråttet på Island för några dagar sen... Till att se filmen 2012 igår kväll... va fan otäckt att somna till... Det är fan en av mina största fobier fan...haha
Katastrof efter katastrof...  Kommer fan inte vara lugn fören års-skifftet 2013... haha
(töntvarning(?)haha

Näär fan nu är rasten min strax slut...  Ska ringa till bubbleroom.. och sen ut och dumma mig på baksidan av huset *fniss*

hörs sen när jag kommer hem :)  
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0