15 April (IGÅNG IGEN)

Jaaaa jag vet att att jag inte har uppdaterat på ett bra jävla tag...
Men nu jävlar är det full fart igen.. jag LOVAR!    Har bara inte haft nån lust alls att uppdatera.
Men inget sånt tramms igen...
Blir en ny header innan helgen.. och då är allt i sin årdning igen.    Kommer uppdatera med biler och dra nån kortfattad historia om vad som hänt dem senaste månaderna...

Sitter just nu på jobbet har rast i 10min till.. Ska käka Lunch strax... och sen ut i värmen igen :) Mys Pys...
Slutar 17.00 så är väll hemma till typ 17.30  Då kommer Jessica och plockar upp mig så åker vi förbi centrum en stund... Systemet och bara kolla läget...
Sen ska vi grilla och njuta i kvällsolen med varsin cider. :) Myyyys...
Nääe nu moste jag gå från Chick... till förskolelärare igen ;)
Pussss och vi hörs senare ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0