Tröttttt

Trött som fan..Så kommer enbart att slappa i soffan idag!  är någe förjävla söndags trött idag..  Så där när man inte orkar ett piss.. haha

Kvällen igår var väll sådär..   20.00 kom jessi över.. och vi satt och snacka skit en stund samtidigt som jag försökte fixa mig.   Lite senare dök Jessica och mackan upp..  och jag väntade på amanda för hon hade Vågtången med sig.. som jag skulle ficxa håret med....   Så de tog ju sin lilla tid..  men kring 00.00 var vi ute i alla fall. Vi drog oss furst ut till Sigtuna.. (Kopparkitteln) för att kolla läget.. och usch vad mycket folk det va där...  men billigt haha.. så vi stannade kvar tilldem stängde cirka 02.00  och drog ner till KC efter det...  men 300kr för 40min va fan inte värt det asså.....  Visst "Drinken" var jävligt god men inte draget om jag säger så... ursch nej...
Så nästa helg BLIR det stan för våran del..

nej vafan nu ska ja dra igång en film.. och Käka Lunch..   



Hörs sen. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0