PILOT

Ligger fortfarande i soffan och har precis sett Another Cinderella Story.. Den va bra faktist.
Nu kom min Bebie hem från jobbet också.. så ska fixa middag snart och sen blir det nog att kolla film igen.  Är så grymt  trött och mår fortfarande illa.. Suck.. men men vad ska man göra.. har ingen ork till att gå utanför dörren i alla fall. Så ska väll se om de går nått skojj på Canal+
Bebi ska bara plugga hela dagen så...  Han ska till Berlin nu på Torsdag och skriva sitt prov..  Så får väll se om han klarar det. lycka till min Lovely.
har städat lite idag också btw.. har bytt gardiner är för nån vecka sen och köpt lite orkidéer.. så det är jätte fint i köket nu :) tihi.. är nöjd.  Nu längtar jag bara efter julen....... Vills ätta upp fina stjärnor i fönstrena.. och få den där mysiga julkännslan.. vet att det är ett par månader kvar.. men vill bara att dem ska gå fort. jag trivs allra bäst  om julen.. ååååh så mysigt.

I helgen Btw har jag, Jessica och Amanda planerat att hitta på nått skojj. Så på fredag ska vi till det nya PILOT inne i stan.. och på Lördag blir det Mys middag med flickorna och sen utgång på hemma plan. KC.. men dock enbart bara för att peter Ciepen kommer.. :)

Och jävla Lisa drar ju till USA nu på Torsdag...   Vafan... kommer SAKNA dig baby... kom hem fort<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så mycket. när de gäller min mail så har jag vissa regler. du kan börja med att skriva varför du vill ha den osv. skriv din mail så addar jag kanske ;) du kan skicka pm till mig så slipper du o visa din msn för hela sverige

2009-09-29 @ 19:25:59
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: klart de går :) testa igen. båda ska funka ;)

2009-09-29 @ 21:07:58
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Stephanie

godnatt söt :)

ha en bra morgondag!

2009-09-30 @ 03:04:21
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0