30/9-09

Godmorgon.
mår mycket bättre idag jämförelse med igår så det känns skönt.
Solen skiner och temperaturen ligger på +6 här idag. brrrrr kallt.  Ska försöka ta mig någonting att äta till frukost och sen ska jag ut och Power Walka ett tag i det friska höst vädret.
Ska städa min garderob idag också samt övriga lägenheten.. nu ser det förjävligt ut här igen... suck
De ligger gräs i hela jävla hallen som Donna har släpat in under tassarna..
 och så vidar ovh så vidare.
sen får vi se vad som händer ocdh sker.
 vet att Jessica kommer och plockar upp mig kring 16.00 tiden så ska vi åka upp till eurostop,
för att vi båda behöver ta oss en tripp in på Kicks.

Ni får ha en skön förmiddag så hörs vi igen om ett litet tag. :)  Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0