Mintgrön

Jobba jobba jobba..  Sitter på Jobbet och Anatar att ni fattar att ja har rast haha..
Har varit ute hela förmiddagen och nu sover pluttarna så sött.. :)
Babblat me Jessica ett tag i mobilen.. Hon ska till Tyskland över helgen med Lucas och vill att ja ska följa med.. men får se hur det blir med den saken.
Imorgon ärdet Fredag igen..  Och får se vad som händer.. Antingen blir det stan eller hemma mys med Josse fårla se.. Lördag blir det utång med Grabbarna :)  Ska nog till Kc får se.  Alex ville ialla fall dit så det blir nog så.
Men idag händer det inte mycket..  och på lördag på dan ska ja ocg josse in till stan. och kika lite..
är så sjukt jävla trött så det finns inte.. 
har hållt på att somna flera gånger redan.. ändå försökte vi lägga oss tidigt igår men så blev det ju inte.. Suck
Blir nog bara till att slappa framför TV,n ikväll om inte Lisa kommer över en stund.
längtar fan efter nästa helg.  Lördag 31.a ska Saija ha Halloween fest hemma hos sig. så det lär nog bli ett grymt ös. :)  kommer bli sjukt nice.
har dock inte kommit på vad ja ska klä ut mig till... :/  Josse ska vara Kat Von D  och jessica ska vara Katt.. haha så vette fan asså.  Nått förslag(?)
Var Svart ängel förra året så vill inte vara det iår igen..:/ känns lite drygt..
men mina fina lösögonfransar från Make Up Store ska jag defenitift ha.. ÄLSKAR DEM!
ajaj det blir säkert skit bra..  Funderade ett tag på att vara "Flygvärdinna" finns så sjukt snygg dräckt på Buttericks men ..hmm  njaaa... får se..

Det är fan sjuuuukt vad jag längtar efter julen....  ÅÅÅÅÅHHHHH har redan bestämmthur jag ska pynta hela lägenheten. :)  Ska köpa nytt alltihoppa..   Nya gardiner och Stora vita stjärnor i vardagsrums fönstrena..  och i köket får det bli en svart stor stjärna. :) kommer bli grymmt snyggt tror aa eller VET jag haha.

Aja nu ska ja inte sitta här och babbla massa skit.
Slutar 16.00 idag så hörs sen när jag kommit hem.
Hoppas ni har en super dag. och hoppas ni inte är lika trötta som jag är.. haha
PUSSSS

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tänkte va Joker i Batman....moahahahaah! :P

Palla orka va katt lr nå annat töntgulligt ;)

2009-10-22 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0