KALLT*

Har rast för tillfället men har varit ute på dagis gården hela förmiddagen.. och fy helvette vad kallt det är.. speciellt i skuggan.. även fast jag har tjock jacka, halsduk vinterskor och vantar på mig så fryser jag som F*N ändå..  ursh ursh..  fattar inte hur små barnen vill ta av sig jackan och säger att dem är för varma.. haha sanslöst asså. :P
har en kort dag idag så slutar 15.00 :) Blir skönt så det blir Middag med Bebi kring 17.00  Sen ska jag och jessica Sola och sen bär det av till Sollentuna hem till Amanda.
va grymt löngesen ja va hemma hos henne så ska bli skojj :)
Sen blir det ju som planerat utgång i stan ikväll PILOT.. Som vi planerat att göra osäkert. Det blir jag, jessica Amanda Pauline och Maria som ska dit ikväll. Så det blir säkert jätte trevligt.
Kommer bli grymmt stressigt bara eftersom jessicva slutar 16.00 och får se hur fort de går för henne att bli klar innan vi kan åka och sola.. :P  Så sega dig inte är du snäll jessica ;) haha
Mackan skjutsar nog oss till Sollentuna så slipper i alal fall krångla till det med tåg och grejer.    det dryga är ju bara nattbussen hem sen. men får se om de e så pass skojj på pilot att vi stannar ända till 03.00  eller om vi tar sista tåget hem. återstår att se som sagt.
Bebi åker ju till Göteborg tidigt som fan imorgon så han blir inte hemma på hela helgen. men men.
Så får vi hoppas att AIK vinner emot Elfsborg på söndag.. mohahah ;)
Även om det är en tuff match.. och på borta plan. så hoppas jag ändå att vi tar med oss 3 poäng hem :D

men ska in och jobba vidare nu. Hörs lite senre..
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0