Fredag kvällen på PILOT

Jag kan ju börja med att säga såhär....
att från 01.00 - 03.30 va min kväll HEEEEEELT förstörd...  
Vi drog ju in till pilot inne i stan. 
Och visst de va skojj. men mycket folk.. så ja och jessica beslöt oss för att ändå hinna med sista tåget hem. 
Så vi gick för att hämta ut våra saker i garderoben.. Och va tror ni inte händer???
JO min jacka hittar dem inte!!!!!!!!!! 
Väskan fick jag.. men dem hade satt fel nummer bricka på fel jacka... Så jag fick vänta ett bra tag..  Efter cirka 40min så ser jag nått som ser ut att vara min jacka. så jag ber att få titta på den.. och dem frågar hur dem ska veta att det just är min jacka...  Så dem fråga vad det var för märke.. och visst .. det va en EXAKT likadan som jag har.. så ja tog med mig den ut..
 men när vi precis kommit ut upptäcker jag att det inte alls e min jacka... för det låg en massa saker i fickorna som nte va mina... samt att jackan va FÖR liten.. 
Så fick gå in igen för att lämna tillbax den. 
Ytterligare 1 timma har gått och klockan kan väll vara kring 02.30.. och ja har forfarade inte fått min jacka ännu..  Så Delägaren ber så hemsk mycket  om ursäkt och klandrar INTE mig för någonting.. allt är deras fel.. 
Så de känndes ju bra.. 
Men men hade ju fortfarade inte fåtr min jacka.  Så han gav mig och Jessica ett par drinkar var för att ja blev tvungen att vänta..
 Och tror ni inte jävlarna ber mig stanna kvar till stägning????  När alla har tagit ut sina jackor.. SUCK!!!  Och ojjj  den låg ju där.. Så 03.30 kom vi därifrån ungefär. 
Fick Taxi betalt hem.. plus att jag fick ett present kort så jag och en till kan Käka middag där helt gratis... för besväret..
och jag kan ju säga såär på en gång.. Att jag går INTE dit igen.
FUCK NO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0