Diamanter

Har kommit en bit in i boken nu och jag kan nästan inte sluta läsa.
Den är sjukt bra. Handlar om 3 tjejkompisar som är i 30års åldern. (lite som sex and the city) Den ena har större problem än den andra med just Killar, sex och kärlek. Det är verkligen en bok som man faller in i.
man vill lixom inte sluta läsa.. 
Boken har dock typ bara 4 kapittel och är på närmare 400sidor.  men men rekomenderar den verkligen.
Jag som bokstavligen HATAR att läsa.. men den här föll jag för direkt.
Jag dras till utsidan (fodralen) på böcker och filmer. Och den är va lika bra som den ser ut att vara.

- Nu kommer min bebi strax så ska ut med Donna och sen ska vi till Morsan och hämta mina saker som kommit :D  Skönt att få dra på sig en mössa!
Kan lägga upp en bild på dagens Outfit sen när jag kommer hem också :)

nej nu ska ja dra mig ut i kylan!
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0