ÄNTLIGEN!!!

Messade min bror nyss och frågade om han var hemma. men han var nere vid station och väntade på bussen.  så jag väntade förväntansfullt på att han skulle komma hem. Så får jag ett sms 20min senare. "Är hemma nu och ja din post har kommit"    IIIIIHHHHH  jag ringer upp han driket och frågar vad för post. och han säger att är en Nelly.com påse och ett annat paket som det står Melba.se på   Så jag ber han sliiiita upp det fån melba och se ifall det är rätt saker och som tur va så var det det v´jag hade beställt hoppas jag haha.  enligt han var det de i alla fall.. Pakete från nelly behöver han inte ens öppna för jag vet att min mössa ligger där.   :)  Det tog 2 dagar för mössan att kiomma som jag beställt på NELLY.com
Men naglarna och diamant snurran tog det nästan 4 veckor för att dimmpa ner i brevlådan.. SUCK
Men nu har jag allt i alla fall.
Dem har dock kommit hem till Mamma och inte hem till mig.. Men det är ju bara för att Adressändring.se är ju sjuuuuukt sega.... Suck..
Aja ska hämta sakerna så fort Bebi kommit hem. :)

Sen blir det middag med min själv.. :/  Han ska hem till sin morsa och käka,,, Suck

Hörs lite senare.. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0