30/10-09

Lugn dag idag.. helt sjukt lungt.
Vi har 9barn här idag haha.  MYCKET ATT GÖRA! Jobbig jobbigt. *NOOOOT* haha
blir nog inte kvar här på jobbet till 16.00 direkt. Så ska hem och mysa med Vovven och njuta av fredagen. :) Sen ska jag träffa Jessica :) Blir mysigt.
åååh va i kista igår och köpte vantar. Myspys.. älskar fan tummvantar *Blink*
Hittade mina drönmskor på Bianco också igår.. men men 900kr för ett par klackar det har jag fan inte råd me denna månad så finns dem nästa månad så är dem MINA!!!!
Ska nog till Lukas ikväll får se.. Ska bara ta de lungt dricka lite vin och snacka skit typ. med Jessica och Jessica haha. :)
Eller bara mys kväll me min Bebi. <3
PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0