20/10-09

Godmorgon... eller ska jag säga God middag haha..
hann inte skriva imorse blev lite stressigt..   Men har haft en riktigt bra morgon i alla fall..  efter helgens omständigheter är allt bra igen. :)  Tror det där bråket behövdes för att vi skulle komma närmare varandra. Så nu känns allt så jävla bra. :)      Det är Lungt på jobbet idag. har målat for och hand avtryck på våra två minsta. :) Fick bli i lila. Riktigt tjustigt haha.
Slutar 17.00 idag så får se vad som händer ikväll. bebi ska träna till 20.30 så blir Taccos när han kommer hem ::) Mys mys...
Gjorde om lite i köket igår. blev grymmt nice. Bör ut det vita mot svart. (gradiner och lite annat)
Men är ju på jobbet just nu så kan inte visa bild. så får ladda upp bilder när jag kommer hem så får ni se hur det blev :)  är i alla fall grymt nöjd.
Blir Jobb hela veckan ut.. och nästa..  så de är grymt skönt.
Pallar fan inte sitta hemma och dra benen eftermig för jag blir så in åt H****  rast lös när jag bara är hemma. Suck. men men..- Nu är det full fart igen.
Ska nog till Ikea på söndag om bebi vill..  Ska kolla om jag hittar Svarta Fyrkantiga Tallrikar.  och vet att dem har rätt snygga sådana på IKEA i Uppsala. :)  kanske kan slänga till lite Julpynt då också så att vi har de klart :D  Vet precis hur jag ska pynta lägnheten nu. kommer bli såååå jävla nice..  Men ja moste vänta en månad bara innan ja får sätta upp nått.. ;/  Suck haha  aja den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge eller(?)
Nu är rasten slut.. så ska gå och byta av Lotta nu så hon också får sin rast.
Hörs när jag kommer hem
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0