13/10-09

Somnade om och vaknade nu. :P  men nu är det ingen snö kvar knappt lite små stänk är och där på gräsmattorna bara. Jag ÄLSKAR ju bokstavligen snö så jag tycker de borde ha kommit ordentligt med snö istället :) tihi
Men får nog vänta ett tag till. Är grymt hungrig så ska gå och göra mig en god frukost. och sen fixa naglarna tror ja. I eftermiddag kring 16.00 ska jag hem till Mormor och lite senare än så blir det middag Hos Mammsen. :) Och Donna följer så klart med.
På Torsdag Flyttar Alex in i sin nya lägenhet och ja ska hjälpa honnom att styla den :)  Så det blir nog en tur till Ikea Och sen blir det till att Måååååååla alla väggar :D  Kommer bli grymmt snyggt.
men det blir sen sneare under veckan. Ska ta några härliga före och efter bilder sen. Så får ni se vad jag lyckas skapa :)

Ha en toppen dag hörs lite senare! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0