1/10-09

Godmorgon. hann inte skriva imorse så gör det nu. :)
Är på jobbet och höll på att försova mig imorse så därför jag inte hann skriva nått.. men allt är bara fint opch det är härligt väder ute idag igen.. men ikväll kommer minusgraderna så längtar inte direkt... brrr.. Visst vill ja ha snö men när de bara är minusgrader så är det skit samma haha...  Blir bara kallt.
Hösten är verkligen här i alla fall.. 
Har haft ett litet dilemma under dagen gång.. men de löste sig nu i vilket fall som hällst..
Min bebi ska till Göteborg över helgen och bad mig följa med men könnde att jag inte riktigt har råd..  skulle på liseberg och se Elfsborg - AIK i borås.. men igår berättade Chrilles mamam att hon kunde pröjsa för min del av resan samt liseberg och Forbollsmatchen.. Så kunde inte riktigt säga nej.. men så fick jag 3 besvikna vänner com inte blev allt för glada.. eftersom vi har planer inför helgen..   "Förstår er"  men kom på nu också att jag har ju ett ljusparty inbokat på lördag hos mormor 14.00 så kan ju ändå inte följa med bebi,n min..  Så de får bli att jag är kvar på hemmaplan och åka in till stan med flickorna på Fredag och göra Pilot osäkert haha... Sry Girls.. men jag Stannar hemma med er.
Så kan vi ta en middag hos mig på Lördag?  hur låter det??  
Tror morsan och Saija också ska med ut på lördag så det blir väll nice? Eller?

nääe men nu är min rast snart slut så ska Jobba vidare nu.
Hörs när jag kommer hem. ha en toppen dag <3  Pusss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är lungt gumman, blev bara besviken när vi hade planerat en superhelg! Ja vi kan såklart mysa med middag o så :D

2009-10-01 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0