3/11-09

Sitter på jobbet nu och har de rätt slappt. :)
Ska snart käka Lunch sen blir det till att pallra sig ut på dagisgården. och njuta av solen.
Skönt skönt.
Vill verkligen ha 1.a advent nu så ja får sätta upp allt fint julpynnt :D  Så det blir den där myskännslan jag längtat efter...
Ája de går fort.. Hoppas jag haha...
Idag händer det nog inte så mycket.. blir till att åka hem till mormor senare.  Annars händer det inte så mycket.. vlir sen middag ikväll typ vid 22.. eller nått.. För Bebi ska träna så...
Helgen blir däremot skojj tror jag..
min lillebror fyller hela 18bast på Fredag.. tänk den lilla snorungen blir stor haha.. men fan att han kommer hänga på kc hädan efter haha ursh ursh.. 
Så ska dra me han ut i stan på Fredag ;)  Kommer bli mycket folk och ett enormt drag :D
Blir nice.
Nej men nu ska ja fortsätta jobba inte sitta här och snacka massa skit haha...
ha en bra dag.. Hörs sen

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0