19/11-09

God morgon.
A eller klockan är fan 12.00  Så kanske inte direkt Godmorgon men skit samma. :P
EWftersom min egna data inte fungerar så kan ja inte gör nån ny design nu direkt..  Hmm.. Så får vänta ett tag me det. Men jag kommer i alla fall hålla igång bloggen igen och inte va borta 2 veckor ifrån den utan att säga nått..   Nej så nu är jag tillbax igen.
Idag händer det inte ett skit.. ska nog bara glo film och ligga med Mobilen i högsta hugg och messa.. 
Så rolig blir min dag idag *NOOOT*
Ikväll är det i alla fall Paradise Hotel och Mammas Pojkar jag bara MOSTE se haha.
Imorgon är det Fredag och längtar fan efter helgen som fan nu.. GE MIG!!!
Men det går inte fortare för att jag sitter här och svär.. haha   Så sorry *Blink*
Ska gå och mysa med Donna lite nu :) 
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0