Valborgs helgen.

Torsdag - 30/4-09

Valborg och vi drog in till uppsala vid 12.00 (jag, Jessica Mackan och Chrille)
Satt i parken och drack lite och hade mysigt och träffade massa folk. men påvägen tillbax till bilen som stod parkerad nere vid vattnet ungefär, så fassnar min klack i stenarna på traffan och jag rammlar..  och  smäller i foten ordentligt. AJ AJ AJ säger jag bara.. Fick halta fram resten av kvällen. och de va inge vidare skoj.  18.00 Var vi  hos Ozzy. Vi skulle Grilla och umgås med massa blandat folk. Va rätt kul. God mat och massa prat. Men min fot blev bara värre... och senare på kvällen kring 23.00 drog folket ut men mackan sljutsade hem mig. Hade ingen ork att gå ner på Kc och dansa när ja knappt kunde gå på foten..:/ Så de fick bli en mysig  film kväll ensam. Fast sommnade hyffsat fort. och vipps så va klockan 3.30 och min älskling va hemma igen haha :P men de värsta var att när jag skulle låsa upp dörren åt hnnom drog jag i foteni golvet.. och jag lovar det gjorde så pass ont att tårarna rann..  Och de va fruktansvärt svårt att somna om igen.

Fredag  - 1/5-09

Fredagen blev bara slapp och de hände inget alls. Blev bara ligga i soffan och dö till Film.. eftersom jag hade så pass ont. så de sa ju bara *POFF* så var den dagen över.

Lördag - 2/5-09

Lördag.. Och foten känns mycket bättre. jag kan stödja på den igen. men det gör fortfarande hyffsat ont. Drog och Solade en stund och de var inte helt fel kan jag ju säga. Nice Nice.. :)  Sen drog vi hem till Älsklingens föräldrar och tog en liten fika och satt ute i solen på balkongen. Jätte mysigt. Alltid lika trevligt. Senare på kvällen kom dem över till oss och tog några glas vin. fast jag och Älsklingens Mamma satt för det mesta ute på balkongen med tända ljus och babblade en hel del. Vid 12 ungefär tog vi en tripp ner till KC för att hälsa på Morsan Saija och Satu. Sen drog vi hem och tvär slockande :)

(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0