090502

Söndag

11.30 och vi (Jag,Mackan Chrille och Jessica) sitter i bilen på väg in till stan.. Vi hade bestämmt oss för att göra någonting riktigt skojj. Så det blev Grönan. haha :D  Och skoj blev det. Åkte nästan precis allt..  Inte dem där små sakerna då.. men Allt stort skojj åkte i alla fall jag och jessica. Mackan åkte nästan ingenting... Och Chrille roade sig med att åka det han tyckte var kul. Jpbbigast var ju att stå i kö i 40min för att få åka INSANE.. men de va ju bara ett MOSTE.. Så nu är det gjort.. jävlar vilket tryck det va i den. men den va kul. Kanske inte värld 40minuters kö..  Men men. Då är tamejfan Fritt Fall och Extream roligare. De tråkiga var bara att jag fick åka fritt fall själv för ingen annan av dem vågade haha :P Men men de gjorde inte mig nått..

Jag babblade med nån Comviq brud som stod utanför grönan och fick ett VIP åkband jag kan använda hela sommaren och det nu skulle hålla så länge haha :P  Så det va ju inte helt fel :)

Fick inte in så många bilder eftersom jag åkte hela tiden i stortsett..


Chrilles och Mitt Åkband haha :P

Uppskjutet (katapulten)

Kvasten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0